
Ha nem tudod, hová mész, oda bármilyen úton eljuthatsz
Alaposan megváltozott a LinkedInen az elérések módja, sokan tanácstalanul állnak az útjelző tábla előtt és nem tudják merre menjenek. Most hozok egy kis útjelzőt és némi magyarázatot az okokra.
A vizualitás mint kifejezőeszköz kiemelten fontos számomra – hiszem, hogy nem csak önkifejezés, hanem a kapcsolódás kulcsa. A marketing témájú anyagok sokszor tele vannak idegen szavakkal, hárombetűs rövidítésekkel.
Az egyszerűsítés a sketchnote rajzos elemeivel érthetőbbé, befogadhatóbbá teszi ezeket a fogalmakat, és segít abban, hogy az üzenet valóban célba érjen.
A cél kettős: egyszerű tudásátadás és kreatív alkotás.

Alaposan megváltozott a LinkedInen az elérések módja, sokan tanácstalanul állnak az útjelző tábla előtt és nem tudják merre menjenek. Most hozok egy kis útjelzőt és némi magyarázatot az okokra.

Már Demoklész kardjaként lebeg feletted a november és az idei Black Friday? Ne hagyd, hogy legyűrjön ez a nyomás, nézd meg, hogy neked érdemes-e belevágnod egy BF kampányba, vagy lehet akkor jársz jobban, ha idén kihagyod.

Ezt a döntést érdemes alaposan végiggondolni, mielőtt bármelyik megoldás mellett elköteleződünk. Ehhez nyújt segítséget a cikk. Dönts úgy, hogy hosszabb távon is jó legyen!

Sokaknak nem egyértelmű, hogy érdemes-e vállalkozásuk marketingjét fizetett hirdetésekkel támogatni. Most mutatok egy egyszerű döntési útmutatót, mellyel érdemes elindulni

Jobb eredményekre vágysz az Instagramos jelenlétedből? Csináld tudatosabban! Minden célhoz válaszd a megfelelő tartalomtípust.

Csak a gyors profit számít, vagy inkább hosszú távon építkezel? Nézd meg, mivel mit nyerhetsz!