
Hirdetni közéleti zajban – vállalkozói túlélőkészlet 2025-re
Nem mindig a hirdess többet a működőképes stratégia.Hasznos ötleteket mutatok a politikai, közéleti zajban való fennmaradáshoz vállalkozásknak.
A vizualitás mint kifejezőeszköz kiemelten fontos számomra – hiszem, hogy nem csak önkifejezés, hanem a kapcsolódás kulcsa. A marketing témájú anyagok sokszor tele vannak idegen szavakkal, hárombetűs rövidítésekkel.
Az egyszerűsítés a sketchnote rajzos elemeivel érthetőbbé, befogadhatóbbá teszi ezeket a fogalmakat, és segít abban, hogy az üzenet valóban célba érjen.
A cél kettős: egyszerű tudásátadás és kreatív alkotás.
Nem mindig a hirdess többet a működőképes stratégia.Hasznos ötleteket mutatok a politikai, közéleti zajban való fennmaradáshoz vállalkozásknak.
A tartalomterv a jármű. A stratégia a térkép. Csak együtt jutsz célba. A márkaépítéshez mindkettő kell.
Egyedi üzenet + célzott megközelítés = észrevehető márka
Ez a képlet működik – a zaj helyett figyelmet kapsz.
Ha a marketinged nem tudod követni, akkor a pénzáramlást sem fogod.
Ne hagyd, hogy szétrobbanjon az agyad és a stressz letaglózzon! Vállalkozóként van egy szuperképességünk, amit érdemes előhúzni a készletünkből, ez pedig a kritikus gondolkodás.
Privát mód a LinkedIn-en – mikor és hogyan érdemes használni ezt a funkciót? Erre mutatok pár pozitív és negatív példát a cikkben.