
Miért ne legyél még egy újabb pékség a sor végén? – avagy hogyan tűnj ki a marketingzajból anélkül, hogy milliókat költenél rá
Egyedi üzenet + célzott megközelítés = észrevehető márka
Ez a képlet működik – a zaj helyett figyelmet kapsz.
A vizualitás mint kifejezőeszköz kiemelten fontos számomra – hiszem, hogy nem csak önkifejezés, hanem a kapcsolódás kulcsa. A marketing témájú anyagok sokszor tele vannak idegen szavakkal, hárombetűs rövidítésekkel.
Az egyszerűsítés a sketchnote rajzos elemeivel érthetőbbé, befogadhatóbbá teszi ezeket a fogalmakat, és segít abban, hogy az üzenet valóban célba érjen.
A cél kettős: egyszerű tudásátadás és kreatív alkotás.
Egyedi üzenet + célzott megközelítés = észrevehető márka
Ez a képlet működik – a zaj helyett figyelmet kapsz.
Ha a marketinged nem tudod követni, akkor a pénzáramlást sem fogod.
Ne hagyd, hogy szétrobbanjon az agyad és a stressz letaglózzon! Vállalkozóként van egy szuperképességünk, amit érdemes előhúzni a készletünkből, ez pedig a kritikus gondolkodás.
Privát mód a LinkedIn-en – mikor és hogyan érdemes használni ezt a funkciót? Erre mutatok pár pozitív és negatív példát a cikkben.
Miért nem jönnek az ügyfelek a közösségi csatornákról? Megéri ez egyáltalán? Sokan teszik fel ezeket kérdéseket és egy vállalkozó számára igazán fontos, hogy jól működjenek a marketing eszközei. Nézzük meg együtt a leggyakoribb problémákat, amik előfordulhatnak!
Belevágunk a LinkedIn hagymájába! 🙂 Kezdésnek arról írok, hogy milyen okok lehetnek a kezdeti bátortalanság mögött. Mindenkinek ajánlott, aki még csak tervezi az aktívabb jelenlétet LinkedIn-en!